
تبلیغات در فضای دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)
دیجیتال مارکتینگ یا تبلیغات در فضای دیجیتال نسل جدیدی از بازاریابی و تبلیغات را به صاحبان کسب و کارها، فعالان حوزه بازاریابی و مدیران اجرایی و بازاریابی معرفی می کند. تبلیغات در فضای دیجیتال به فعالیت هایی در زمینه بازاریابی آنلاین (تبلیغات گوگل، شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوا، بهینه سازی وب سایت و ...) و بررسی عوامل موثر در موفقیت بازاریابی آنلاین (تحلیل وب سایت، بهینه سازی نرخ تبدیل سایت، انتخاب گزینه برتر) می پردازد که می تواند کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار دهد. هدف از انجام دیجیتال مارکتینگ یا تبلیغات در فضای دیجیتال، هزینه کمتر، بازار هدفمند، امکان سنجش دقیق اثر بخشی و ارتباط دو طرفه با مشتریان می باشد.
مراحل استارت اصول دیجیتال مارکتینگ در فرانیل:
طراحی زیر ساخت ها
تعیین استراژی
راهبرد فناوری و تبلیغات
برند سازی و هویت بصری دیجیتالی
یک وب سایت ایده آل
بازاریابی محتوا
بازاریابی از طریق موتورهای جستجو (سئو)
بازاریابی شبکه های اجتماعی
تبلیغات آنلاین یا اینترنتی
ایمیل مارکتینگ
تجزیه و تحلیل فرآیند بازاریابی آنلاین
Testing A/B
مزیت های تبلیغات در فضای دیجیتال:
استفاده از بانک های تخصصی حوزه دیجیتال مارکتینگ
جدید بودن متد تبلیغات
طراحی سریع کمپین های تبلیغات در فضای دیجیتال مارکتینگ
تضمین 100 % رضایتمندی تمام مشتریان